2013. december 11., szerda

Desigual bolt - Debrecen, 1. rész

Nagyon nyüzsgőre sikerült a november vége, december eleje, ugyanis egy női ruházati bolt megtervezésére is felkértek. Nagyon örültem a megkeresésnek. Hölgyeim! Debrecen fő utcáján fog nyílni a spanyol, Desigual márkát forgalmazó ruhabolt.

Neten rákeresve elsőként nagyn zilált, zsúfolt bolt belsőkre akadtam. Azt rögtön tudtam, hogy én nem effelé az irány felé mozdítom majd, ha hagyják. A tény, hogy a Piac utca frekventált részére kerül, egy boltíves bolthelyiségbe, alapesetben kíván egy kis eleganciát, letisztultságot, vagy csak én igénylem? Nem tudom, de az én fejemben a ruhákra összpontosul a figyelem, egy természetesen nagyon kellemes 'háttérrel', egy-két különlegességgel tarkítva.

Egy-két kép az eredeti állapotokról:



A helyiség egyik oldala gipszkartonmélyedésekkel is hangsúlyozza a boltíves formát. Közös elgondolás volt, hogy ezt vetítsük le a másik oldalra is, kicsit kisebb mélységgel.


Abban egyetértettünk, hogy valamilyen hangsúlyos tapétára szükségünk lesz, azonban míg én egy kellemes, elegánsabb daraot javasolnék, a megrendelőm inkább vibrálót, minden részletében színeset képzelne el.


Így hoztam ilyet is olyat is a következő találkozóra. 3 könyvvel érkezem általában. Felvázolom a legjobbat, a hozzá elképzelt pici részletekkel, általában bólintás, vagy mosoly a nyugtázás jele, és utána megmutatom milyet hoztam még, ami megintcsak megerősíti őket. Jelen esetben is így volt..

A padlót is kiválasztottam, a kislányom pedig letesztelte :)



Gipszkarton falat húzunk a tér hátsó részébe, a próbafülkék helyét kialakítva. A forma ebben az esetben is íves. A gömb, kör szinte mindenhol meg fog jelenni, látni fogjátok..


A következő részben már színek, padló, padlóburkolat a falon és egyéb gömbötletek jönnek!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése